פיצויי פיטורים ושכר עבודה

חן – משרד עורכי דין

תביעת פיצויי פיטורים ושכר עבודה שלא שולם

אנחנו מייצגים עובדים בעלי ותק של 3 שנים ואילך (למעט חריגים) או עובדים בכירים שמעסיקם הפר את זכויותיהם בתשלום השכר לרבות פיצויי הפיטורים:

    • תביעות לתשלום שכר עבודה: שכר עבודה, דמי חגים, חופשה, הבראה, מחלה, שעות נוספות, וכ"ו.
    • תביעות לתשלום גמולי פנסיה שלא הופקדו לרבות השבת ניכויי פנסיה שלא הועברו ליעדם
    • תביעות לפיצוי פיטורים לרבות פיצויי הלנת פיצויי פיטורים
    • תביעות שכר מכוח הוראות צו הרחבה או הסכם קיבוצי: שכר משמרות, קרן השתלמות, אש"ל וכ"ו.

תביעות שכר ופנסיה מבוססות בעיקרן על הפרה של זכויות המגן, בכלל זה: חופשה שנתית, דמי הבראה, פדיון חופשה, דמי חגים, הפרשות לפנסיה, דמי מחלה, עמלות ועוד. כמו כן, ישנן תביעות שכר שמבוססות על הפרת של זכויות המוקנות לעובדים מכוח הסכם עבודה קיבוצי או צו הרחבה, בכלל אלה נמנים: עובדי הוראה, עובדי עירייה, עובדי ניקיון, עובדים בענף המתכת, עובדי שמירה ואבטחה, נהגי הובלות ועוד.

אלפי עובדים פוקדים את בתי הדין לעבודה בכל שנה כשהם מצוידים בטענות כאלה ואחרות על פגיעה בזכויותיהם במקום העבודה. בניגוד לדעה הרווחת, בתי הדין לעבודה לא מתרשמים במהרה מכל טענת פיטורים שלא כדין או התנכלות בעבודה. היכולת שלנו לגעת בכל הנקודות הנכונות ולעשות שימוש ברטוריקה משכנעת, המבוססת על תקדימים משפטיים וראיות חזקות, היא זו שמטה את הכף לטובת לקוחותינו.

הערכת סיכויי התביעה

תחילה נשמע את סיפור המקרה שלכם. היו בטוחים שכבר בפגישה הראשונה נדע אם זה מקרה שמתאים לייצוג על ידי עורך דין ואף נעריך באופן ראשוני את סיכויי הצלחת ההליך המשפטי. ככל שנמצא שיש לכם עילת תביעה ("קייס") ששווה להילחם עליה בבית הדין לעבודה נמליץ לכם כיצד להתקדם.

הצ'ק ליסט לעובד המפוטר

אנחנו ממליצים לכם בינתיים להיכנס למאמר שלנו המדריך לעובד המפוטר שכתבנו ולבחון אם המעסיק הפר זכויות נוספות שלכם.

חן - משרד עורכי דין

ייצוג חזק, פתרונות מעשיים.